2017-11-20

Чуулгануудад хандсан Ариун Сүнсний үг | Хүмүүс ээ! Баясагтун!


Миний гэрэл гэгээнд хүмүүс гэрэл гэгээг дахин харна. Миний үгнээс хүмүүс баяр цэнгэлд хүргэх зүйлсийг олно. Би Дорноос ирсэн ба Би тэндээс мэндчилж байна. Миний алдар мандахад, бүх үндэстэнд гэрэл гийж, бүх зүйл гэрэлтэн, харанхуйд юу ч үл үлдэнэ. Хаант улсад Бурханы ард түмэн Бурханы хамтаар зүйрлэшгүй аз жаргалтай амьдарна. 

Хүмүүсийн ерөөгдсөн амьдралд зориулан ус бүжиж, уулс хүмүүсийн хамтаар Миний элбэг хангалуун байдлыг таашаана. Миний хаанчлалд бүх хүмүүс хичээн, шаргуу хөдөлмөрлөж, үнэнч сэтгэлээ харуулдаг. Хаанчлалд бослого гэж үгүй; эсэргүүцэл гэж үгүй; тэнгэр газар шүтэлцэж, хүн Бид хоёр амьдралын аз жаргалаар, харилцан түшилцэж, ойр дотно байж, бие биеэ гүнзгий мэдэрнэ. Энэ үед Би албан ёсоор тэнгэрлэг амьдралаа эхлүүлнэ. Сатаны хөндлөнгийн оролцоо үгүй болж, хүмүүс амар амгаланг олно. Орчлон ертөнц даяар Миний сонгогдсон хүмүүс Миний алдар дор, хүмүүсийн дундах хүмүүс шиг бус, харин Бурхантай амьдарч байгаа хүмүүсийн адил зүйрлэшгүй ерөөгдөн амьдарна. Бүх хүн Сатаны ялзралыг туулж, амьдралын зовлон, жаргалыг амсаж үзсэн билээ. Одоо Миний гэрэл гэгээнд амьдрахдаа баярлаж цэнгэхгүй байж чадна гэж үү? Ийм сайхан мөчийг тэвчин, хажуугаараа өнгөрүүлж болно гэж үү? Хүмүүс ээ! Одоо зүрх сэтгэл дэх дуугаа дуулж, Надад зориулан бүжигтүн! Одоо чин сэтгэлээ дээш өргөөд Надад баригтун! Одоо бөмбөрөө дэлдэн Надад зориулж тоглогтун! Би орчлон ертөнц даяар баяр баяслыг гэрэлтүүлж байна! Би хүмүүст Өөрийн сүр жавхлант царайгаа үзүүлж байна! Би нүргэлэх болно! Би орчлон ертөнцөөс дээр оршино! Би аль хэдийн хүмүүсийн дунд хаанчилж байгаа! Би хүмүүсээр өргөмжлөгдсөн! Намайг хөх тэнгэрт нүүхэд хүмүүс Надтай хамт нүүнэ. Би хүмүүсийн дунд алхаж, Миний хүмүүс Намайг тойрон хүрээлнэ! Хүмүүсийн сэтгэл баясаж, дуу хуур нь орчлон ертөнцийг нижигнүүлж, хурмастыг цочоож байна! Орчлон ертөнц мананд бүрхэгдэхээ болино; бузар булай гэж үгүй, бохир усны бөөгнөрөл гэж үгүй болно. Орчлон ертөнцийн бүх ариун хүмүүс ээ! Миний байцаалт дор та нарын үнэн төрх илчлэгдсэн. Та нар бол бузар булайд бүрхэгдсэн хүмүүс бус, харин хаш адил цэвэр гэгээнтнүүд, Миний хайртай хүмүүс, Миний бүх баяр баясгалан билээ! Бүх зүйлс амь руу буцаж ирдэг! Бүх ариун хүмүүс тэнгэрт буцан ирж Надад үйлчлэн, Миний дулаан тэвэрт багтан, дахин уйлж, түгшихгүйгээр, өөрсдийгөө Надад өргөн, Миний гэр лүү буцан ирэх бөгөөд эх нутагтаа тэд Намайг хязгааргүй хайрлана! Хувирашгүй! Хаана зовлон шаналал байна! Хаана нулимс урсана вэ! Хаана бие махбод байна! Газар дэлхий зуурдынх; тэнгэр үүрдийнх. Би бүх хүмүүст харагдах ба бүх хүмүүс Намайг магтан дуулна. Эрт балар цагаас үүрд мөнхийн энэ амь, энэ гоо үзэсгэлэн хэзээ ч хувирахгүй. Энэ бол хаанчлал дахь амьдрал юм.
Зүүний Аянга, Төгс Хүчит Бурханы Чуулган нь эцсийн өдрүүдийн Христ болох Эзэн Есүсийн хоёр дахь ирэлт, Төгс Хүчит Бурханы илрэлт ба ажлаар үүсгэн байгуулагдсан. Уг чуулган нь Төгс Хүчит Бурханы эцсийн өдрүүдийн ажлыг хүлээн зөвшөөрөгсөд буюу Түүний үгсээр байлдан дагуулагдаж аврагдсан хүмүүсээс бүрдэнэ. Уг чуулганыг бүхэлд нь Төгс Хүчит Бурхан биечлэн байгуулж, Хоньчны ёсоор удирдан дагуулдаг. Уг чуулганыг хүн ерөөс байгуулаагүй юм. Христ бол үнэн, зам, амь мөн. Бурханы хонин сүрэг Бурханы дуу хоолойг сонсдог. Төгс Хүчит Бурханы үгсийг уншмагцаа та Бурхан илэрсэн болохыг харах болно.

No comments:

Post a Comment