2018-12-11

Христийн Сэнтийн ѳмнөх шүүлт—Бурханыг мэдэх замыг би хардаг

Бурханыг мэдэх замыг би хардаг

Бурханыг мэдэх замыг би хардаг

Шиаоцао    Чанжи хот, Шаньси муж

  Нэг өдөр би Бурханы үгээс “Петр Есүсийг мэдэхээр ирсэн нь” хэсэг дэх дараах ишлэлийг олж харсан юм: “Есүсийг дагасан хугацаандаа Петр, Түүний амьдралын талаарх бүх зүйлийг буюу Түүний үйлдэл, үг, хөдөлгөөн, илэрхийллийг ажиглаж, үнэн сэтгэлээсээ авч үзсэн. … Тэр үргэлж тогтвортой үйлддэг, хэзээ ч яардаггүй, ямар нэгэн зүйлийг хэзээ ч хэтрүүлдэггүй эсвэл дордуулдаггүй бөгөөд Өөрийнхөө амьдралыг хэвийн агаад биширмээр байдлаар авч явдаг байсан. Ярихдаа Есүс ойлгомжтой агаад аятайхан, нээлттэй агаад хөгжилтэй атлаа амарлингуй бөгөөд Өөрийнхөө ажлыг гүйцэтгэхдээ эрхэм чанараа хэзээ ч алдаагүй.  Есүс заримдаа үг дуу цөөнтэй байдаг байсан ч бусад үед зогсолтгүй ярьж байхыг Петр харсан. Тэр заримдаа маш их баярласандаа тагтаа мэт шаламгай, цовоо болдог байсан ч заримдаа Тэр маш их гунигласандаа огтхон ч ярьдаггүй, нар салхинд борлосон ээж шиг байдаг байв. Заримдаа Тэр уур хилэнгээр дүүрч, дайснаа хөнөөхөөр дайрч буй зоригт цэрэг шиг байдаг ба заримдаа бүр архирч буй арслан шиг байдаг. Заримдаа тэр инээж; бусад үед нь Тэр залбирч, уйлж байв. Есүс хэрхэн авирлахаас үл хамааран, Петрт Түүнийг гэсэн хязгааргүй хайр, хүндлэл бий болсон. Есүсийн инээд түүнийг аз жаргалаар бялхуулж, Түүний уй гашуу түүнийг уйтгар гунигт автуулж, Түүний уур хилэн түүнийг айлгаж байсан, гэсэн ч Түүний өршөөл, уучлал, хатуу чанд байдал нь түүнийг Есүст үнэхээр хайртай болгож, Түүнийг үнэхээр хүндэлж, хүсэн хүлээх эрмэлзэлийг нь хөгжүүлсэн. Мэдээж хэрэг, Петр хэдэн жилийн турш Есүсийн хажууд амьдарч байхдаа энэ бүхнийг аажмаар ухаарч эхэлсэн юм. ” Энэ хэсэг ишлэлийг уншсаныхаа дараа би ингэж бодов: Петр Бурханы тухай мэдлэгийг олж авч чадсан тухайд гайхах зүйл алга! Тэр Есүстэй өдөржин шөнөжин хамт байх үедээ Есүсийн үг, үйл хөдлөл нэг бүрийг өөрийн нүдээр үзэж байсан бөгөөд үүнээсээ Бурханы бишрэн хүндлүүштэй чанаруудаас илүү ихийг нээн илрүүлсэн байж таарлаа. Одоо бас Бурхан бие махбод болж хүний ертөнц дээр өөрийн биеэр бууж ирэн ажиллах эрин үе болж байна. Хэрвээ надад бас яг Петр шиг Бурхантай холбоотой байж, цаг хугацааг хамт өнгөрөөх хувь тохиол байсан бол би ч гэсэн Бурханыг илүү сайн мэдэх байсан бус уу? Өө! Би одоо зөвхөн Бурханы үгийг уншихаас бус Христийн нүүрийг харж чадахгүй нь ичгэвтэр хэрэг. Тэгээд би хэрхэн Бурханы тухай үнэн мэдлэгийг олж авах юм бэ?

  Би энэ тухайд гуниглаж, сэтгэл гонсойн Бурханд итгэл алдрах яг тэр үед Түүний үгс намайг гэгээрүүлсэн: “Бурханыг мэдэх нь Бурханы үгийг уншиж, Бурханы үгийг ойлгосноор дамжуулан хийгдэх ёстой. Зарим хүмүүс: “Би бие махбодтой болсон Бурханыг харж байгаагүй, тэгвэл би яаж Бурханыг мэдэх юм бэ?” гэдэг. Бурханы үг бол үнэндээ Бурханы зан чанарын илэрхийлэл юм. Бурханы үгнээс чи, хүн төрөлхтнийг гэсэн Бурханы хайрыг, хүн төрөлхтнийг аврах Түүний авралыг болон тэднийг авардаг Түүний арга замыг хардаг... учир нь хүнийг ашиглан үүнийг бичүүлэхийн оронд Бурханы үг нь Бурханаар илэрхийлэгддэг. Энэ нь Бурханаар биечлэн илэрхийлэгддэг. Бурхан Өөрөө, Өөрийнхөө үгийг болон Өөрийнхөө дотоод дуу хоолойг илэрхийлж байгаа юм. Яагаад бид тэдгээрийг үнэн сэтгэлийн үгс гэж нэрлэдэг вэ? Яагаад гэвэл тэдгээр нь Түүний зан чанарыг, Түүний хүслийг, Түүний бодлыг, хүн төрөлхтний төлөөх Түүний хайрыг, хүн төрөлхтнийг аврах Түүний авралыг, хүн төрөлхтөнд тавих Түүний хүлээлтийг илэрхийлэн сэтгэлийн угаас гардаг... Заримдаа Бурхан эелдэг, энэрэнгүй өнцгөөс ярьдаг ба хүмүүс хүн төрөлхтнийг гэсэн Бурханы хайрыг хардаг; заримдаа Тэр хатуу чанд өнцгөөс ярьдаг бөгөөд хүмүүс Бурханы халдашгүй зан чанарыг хардаг. Хүн өрөвдмөөр бузар заваан бөгөөд Бурханы царайг харах үнэ хүндгүй, Бурханы өмнө очих ч үнэ хүндгүй. Одоо хүмүүс Бурханы өмнө очиж байгаа нь гагцхүү Бурханы нигүүлслээс болж байгаа юм. Бурханы ажилладаг байдал болон Түүний ажлын утга учраас Бурханы мэргэн ухааныг харж болно. Хүмүүс Бурхантай харилцдаггүй байсан ч гэсэн Бурханы үгнээс эдгээр зүйлийг харж чадна” (Христийн ярианы тэмдэглэл номын “Бие махбодтой болох тухай мэдлэг” -ээс). Бурханы үг гэнэт надад гэрлийг харуулсан. Тийм ээ! Махан бие болсон эцсийн өдрүүдийн Бурхан Өөрийн бүхий л зан чанарыг хүнд илэрхийлж, Бурханы үгээр дамжуулан Түүний агуу хүч чадал, Түүний эрхэм дээд байдал, Түүний төлөв даруу чанар, Түүний нууцлагдмал байдал, Түүний бишрэн хүндлүүштэй байдлыг харж, мөн түүнчлэн Түүний баяр хөөр, уйтгар гунигийг, Түүнд байдаг бүх зүйлийг, Түүнийг хэн болохыг ойлгох боломжийг хүнд олгохын тулд Өөрийн үгээ хэдийнээ ашигласан. Энэ бол Бурханы үгийг унших, Бурханы үгийг биеэр туулан мэдрэх нь Бурханыг мэдэх цорын ганц арга зам гэдгийг харуулахад хангалттай. Хэрвээ би Бурханы үгнээс холдон одвол Бурханыг махан биеэр харлаа ч үүний учир юу байх вэ? Фарисайчууд ч гэсэн өнгөрсөн тэр үед Есүсийг харсан бус уу? Тэгээд тэд яагаад Есүсийг загалмайд цовдолсон юм бэ? Энэ нь тэд Есүсийн үгийг сонсолгүй, бардам байж, өөрсдийнхөө ойлголт, төсөөлөлтэй муйхраар зууралдаж, өөрсдийн ойлгосон судрын өчүүхэн хэсэгт үндэслэн Эзэн Есүсийг эсэргүүцэн, буруутгаснаас болоогүй гэж үү? Нөгөө талаар Петр өөрийн ойлголт төсөөллийг чөлөөлж, Эзэн Есүсийн үгсийг сайтар сонсож, Есүсийн айлдсан үг, өгүүлбэр бүрийг сайтар эргэцүүлэн тунгааж байсан учраас Есүсийг танин мэдэх боломжтой байсан. Эзэн Есүсийн хэлсэн үг, ажлаар дамжуулан тэрээр Бурханы зан чанарыг болон Түүнд байдаг бүхнийг, Түүнийг хэн болохыг танин мэдэж, эцэст нь Бурханы тухай үнэн мэдлэгийг олж авсан. Энэ хөдөлшгүй баримт нь хүн Бурханыг зөвхөн Түүний үгээр дамжуулан танин мэдэж чадна гэдгийг хангалттай тайлбарлаж байгаа бус уу? Мөн түүнчлэн эцсийн өдрүүдийн махан бие болсон Бурханы гол ажил бол үгийн ажил тул энэ нь Бурханыг мэдэхэд надад ашиг тустай бус уу?

  Логик эргэцүүллийнхээ тухай эргэн бодох тусмаа би өөрийнхөө золгүй, өрөвдмөөр, тэнэг, хүүхдэрхүү байдлаа улам их мэдэрсэн. Бурханы үгийг би өдөр бүр гартаа барьж, Бурханы үгийг идэж ууж, Бурханы үгийг уншиж, Бурханы үгийг биеэрээ туулан мэдэрч байсан боловч зөвхөн Христийн нүүрийг харж байж л Бурханыг мэдэж чадна гэж бодоод Бурханыг үгийг эрхэмлэн хайрлаагүй байсан. Үүнийг үнэлэхгүйгээр би үнэхээрийн ерөөгдсөн амьдралаар амьдарч байжээ! Өө Бурхан минь! Бурханыг мэдэх миний арга зам буруу болохыг илчлэн, өөрчилж, Бурханыг мэдэх замыг олж харахад минь хүргэсэн Танд баярлалаа. Одооноос эхлээд би Таныг улам гүнзгий мэддэг болохын тулд Таны үгээр дамжуулан, Таны бишрэн хүндлүүштэй чанарын талаар илүү ихийг нээж илрүүлэх замаар Таны баяр хөөр, уйтгар гунигийг ойлгохоор эрэлхийлж, Таны үгийг уншихыг, Таны үгийг эргэцүүлэн бясалгахыг эрмэлзэх болно.

No comments:

Post a Comment