2018-07-20

Гай Гамшигаас Аврагдсан Хүн Бурханы Анхаарал Халамжийг Мэдэрдэг


Гай Гамшигаас Аврагдсан Хүн Бурханы Анхаарал Халамжийг Мэдэрдэг

Гай Гамшиг Дунд Хүнийг Аврахын төлөөх Бурханы Уйгагүй Халамжийг Мэдэрсэн нь

Мулин, Бээжин хот
2012 оны 8-р сарын 16
2012 оны 7-р сарын 21-нд Бээжинд 60 жилийн туршид үзэгдээгүй ширүүн аадар бороо оров. Тэр хүчтэй аадар борооны үеэр би Бурханы үйл хэрэг болон Тэр хүнийг хэрхэн авардаг болохыг харсан.

Тэр өдрийн үдээс хойш би гурван эгчтэй уулзаж байв. Гадаа бороо үргэлжлэн цутгасаар л байлаа. Оройн 16 цаг 30 минутад итгэгч биш байсан нөхөр маань ирээд тойрог дээр маш их устай болчихсон, хүмүүс дамжин өнгөрч чадахгүй байна гэж бидэнд хэлэв. Тийм байсан ч шөнийн ээлжтэй байсан тул тэр 17:00 цагийн үед яаран явлаа. Тэр үед би ямар нэг сонин зүйл мэдэрсэнгуй, ердийнхөөрөө хоолоо хийхээр явлаа. 19:00 цагт гэнэт манай түрээслэгч хаалга цохин намайг дуудахад би гарч очихдоо амьдралдаа үзээгуй тийм цочирдлыг харсан: Усан бороо аль хэдийнээ хашааг дүүргэж байшингийн зүүн баруун жигүүрээр орж ирж байлаа, энэ зуур газрын гадарга дээрх ус нэмэгдсээр л байлаа. Хүү бид хоёр усны урсгалыг хаахыг оролдсон боловч нэмэргүй байлаа. Цөхрөнгөө барахдаа би усанд өвдөглөн суугаад: “Бурхан минь надад гарах арга замыг нээж өгөөч” гэж Бурханыг дуудав. Нөхрийн минь ажлын газраас залгаж, түүнийг гэртээ байгаа эсэхийг асууж, намайг утсанд хариу өгөх яг тэр үед ус байшингийн гол хэсэгт аль хэдийнээ орж ирсэн байлаа. Би тэгэхэд л ямар ноцтой зүйл болж байгааг ойлгосон бөгөөд нөхөрт минь юу тохиолдсоныг мэдээгүй учраас санаа зовж эхэллээ. Би усан дунд дахин сөхөрч суугаад сэтгэл зовнингуйгаар Бурханыг дуудаж: “Бурхан минь зөвхөн Таны уур хилэнг мэдрэх үөртэй нуур тулгарахад л би өөрийнхөө эсэргүүцэл урвалтыг ойлгож байна. Биднийг бүү орхиоч, намайг нөхөр хүүхэдтэй минь хамт үлдээж биднийг танд найдан амьдрах итгэлийг өгч биднийг өөртөө аваач. Хүмүүний хооронд хэн нь ч юуг ч нэг нэгэндээ өгч чадахгүй, аль нэг нь нөгөөгөө аварч чадахгүй гэдгийг би одоо л ойлголоо; би Танд л найдана. Нөхөр маань ажил руугаа яваад 4 цаг гаруй болж байгаа ч ажилдаа очоогүй, замд юу тохиолдсоныг нь би мэдэхгүй байна. Би түүнийг Таны гарт даатгаад юу ч тохиолдсон Таны зохион байгуулалт, зохицуулалтыг чин сэтгэлээсээ дуулгавартай дагах болно!” Ийм байдлаар дахин дахин тасралтгүй залбирсаар байтал оройн 9 цагт нөхөр маань гэнэт миний өмнө нэвт норчихсон зогсож байв. Түүнийг аварсанд би сэтгэл зүрхэндээ Бурханд зогсолтгүй талархав. Энэ үөд өрөөний ус аль хэдийн гуяар татаж байсан бөгөөд би нөхөртөө: “Надтай хамт залбир, Бурхан бидэнд амьдрал өгнө” гэж хэлсэн. Нөхөр минь ч зөвшөөрөн толгой бөхийн хамт усанд суугаад залбирсан. Биднийг залбирч байх үед түрээслэгч маань: “Ус татарч байна, багасаж байна!” гэж хашгирч байхыг гэнэт сонслоо. Миний сэтгэл хөдлөв; гадаа бороо орсоор байхад ус яаж татардаг билээ? Энэ бол Бурханы төгс хүч байлаа! Бурхан ямар үнэхээр хайрламаар, маш найдвартай юм бэ; Тэр хүмүүст үнэхээр их хайртай. Бид тийм өчүүхэн, дуулгаваргүй байхад Бурхан биднийг өрөвдөн, бидний гуйлтыг анхаарч, биднийг гамшгаас авардаг. Бурханд талархал, хүндэтгэлээ ямар үгээр илэрхийлэхээ би үнэхээр мэдэхгүй байна.
Энэ аадар борооны дараа нөхөр, хадам ээж, найз нөхөд маань also Бурханд итгэж, тэднийг аварсны төлөө би Бурханд талархав. Бурхан хүн төрөлхтнийг сүйрүүлэх биш авралыг үзүүлэхийн тулд гай гамшигийг авчирдаг гэдгийг би энэхүү туршлагаар дамжуулан truly ойлгосон юм. Нэг талаас тэр бидэнд сэрэмжлүүлэх дуудлагыг өгдөг. Гэвч сохор бөгөөд тэрслүү боловч Түүнд итгэдэг хүүхдүүд нь хэнэггүй бас Түүнийг хуурч урвадаг. Нөгөө талаас энэ нь илүүтэйгээр анхандаа Түүнийх байсан ч Сатаны эзэмшил дор амьдарсаар байгаа өрөвдөлтэй сүнснүүдийг аврахын тулд юм. Ийм төрлийн аврал нь Бурханы уйгагүй анхаарал халамжийг маш ихээр агуулж байдаг. Бурханы үг ингэж хэлдэг: “Өнөөдөр Би агуу улаан луугийн үндэстэнд бууж ирээд зогсохгүй, Би мөн Өөрийн царайг бүхий л орчлон руу эргүүлж байгаа, ингэснээр бүхий л дээд тэнгэр чичирч байна. Миний шүүлтэд өртөхгүй ганц ч гэсэн газар байх уу? Миний доош буулгасан гамшиг дор оршдоггүй нэг ч гэсэн газар байгаа юу? Би хаашаа ч явсан бүх төрлийн ‘гай зовлонгийн үрийг’ цацсан. Энэ нь Миний ажилладаг арга замуудын нэг бөгөөд энэ нь хүнийг аврахын төлөө гэдэг нь эргэлзээгүй, Миний түүнд хүртээж буй зүйл бол мөн л хайрын нэг төрөл билээ. Илүү олон хүмүүс Намайг мэдэж авч, Намайг харах чадвартай байж, ийм байдлаар маш олон жилийн туршид хараагүй боловч, өнөөдөр бодитоор байгаа Бурханыг хүндэлж эхлээсэй гэж Би хүсдэг.” (Үг нь махбодоор илэрсэн номын Бүх орчлон ертөнцөд хандсан Бурханы айлдварууд дахь “Арав дахь айлдвар”). Би Бурханд энэ магтаалыг санал болгохоос өөр юм хийж чадахгүй нь: “Бурхан минь, Таны хайр үнэхээр бодит юм, учир нь юу хийж байгаагаас үл хамааран Таны хийж буй бүх зүйл биднийг аврахын тулд байдаг гэдгийг би харлаа. Одоо би Таны энэрэнгүй, мэргэн ухаанд талархаж, Таны хайр, Таны авралыг харж, Таны хүсэж буй хүсэл зорилгыг бүр илүү тодорхой харлаа. Би цаашид хайхрамжгүй, талархалгүй байж болохгүй. Би зөвхөн Таны хаанчлалын сайн мэдээг дэлгэрүүлэхийн тулд, Таны гэр бүлд төөрсөн сүнснүүдийг эргүүлэн авчрахын тулд, ингэснээр Таны хайр энэрлийн хариуд зүрх сэтгэлээ чин сэтгэлээсээ Танд зориулахын тулд өөрийнхөө бүхнийг өгөхийг хүсэж байна!”

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete