2017-08-17

Төгс хүчит Бурханы Чуулган ГОЁ ЗУРАГ | Төгс Xүчит Бурханы үг



Надтай хамт байдаггүй хүн Миний эсрэг байна. Надтай хамт хураалцдаггүй хүн бол тараагч нэгэн мөн.      МАТАЙ 12:30   (АБ2004
"Би хүмүүсийн дунд маш их ажил хийсэн энэ хугацаанд Миний илэрхийлсэн үгс маш олон байсан. Эдгээр үгс нь хүний авралын төлөө ба эдгээрийг хэлснээр хүн Надтай зохицолдох учиртай юм. Гэсэн ч Би газар дээр Надтай зохицож чадах цөөхөн хүмүүсийг олж авсан, иймээс хүн Надтай эс зохицолддог учраас Миний үгийг эрхэмлэн үздэггүй гэж Би хэлдэг билээ. Түүнчлэн, Миний хийж байгаа ажил бол ердөө хүнээр Өөрийгөө бишрэн шүтүүлэхийн тулд биш; харин хүн Надтай зохицолдох нь илүү чухал юм. Цааш нь унших: Христтэй зохицох замыг та нар эрж хайх ёстой

Төгс Хүчит Бурхан Бол Эзэн Есүсийн Хоёр Дахь Ирэлт,Илүү ихийг мэдэхийг хүсвэл энд дарна уу :

No comments:

Post a Comment