2017-08-21

Төгс хүчит Бурханы Чуулган | Эцсийн орондоо бэлтгэл хангахын тулд та сайн үйлс хангалттай хийх үүрэгтэй


Төгс хүчит Бурхан
 ингэж хэлэв--"Өөрсдийгөө үгүйсгэн Намайг хайрладаг хүмүүсийн дээр л Миний өршөөл энэрэл орших болно. Хорон муу хүний дээр ирсэн шийтгэл нь Миний зөвт зан чанарын баталгаа бөгөөд бүр ч Миний уур хилэнгийн гэрчлэл бас мөн. Гай зовлон ирэх үед , Намайг эсэргүүцсэн бүхэнд өлсгөлөн болон тахал тохиолдож тэд гашуудан уйлах болно. Олон жилийн турш Миний дагалдагч байхдаа зөсөн зүйлийн хорон муу бузрыг үйлдэж байсан хэн боловч гэм зэмгүй үлдэхгүй; олон үеүдэд үзэгдээгүй гай зовлон дунд гарч ирэх үргэлжийн айдас түгшүүр дунд тэвдэн амьдарна. Зөвхөн Надад, өөр хэнд ч биш үнэнч байсан дагалдагч нар Миний сүр хүчийг магтан шагшина. Тэд үгээр илэрхийлшгүй сэтгэлийн бахдалыг амсаж урьд өмнө хэзээ ч хүн төрөлхтөнд бэлэглээгүй баяр баясгаланг амсах болно. "

Төгс Хүчит Бурхан Бол Эзэн Есүсийн Хоёр Дахь Ирэлт,"Хургыг хаашаа ч явсан, Түүнийг дагах" хэрэгтэй. Зөвхөн эдгээр хүмүүс жинхэнэ замыг хайдаг хүмүүс бөгөөд зөвхөн тэд л Ариун Сүнсний ажлыг мэддэг хүмүүс юм.

No comments:

Post a Comment