2017-08-16

Төгс Хүчит Бурханы үг—Дуудагдсан нь олон ч сонгогдсон нь цөөхөн

Төгс Xүчит Бурханы үг
"Би дэлхий дээр Өөрийгөө дагуулахаар олон хүнийг хайсан. Тэдний дунд, тахилч, удирдагч байгаа, ард, хөвгүүд болон зүтгэгч хүмүүс бий. Би энэхүү ялгаралыг Надад хүмүүсийн үзүүлэх үнэнч байдлаар нь ялгадаг. Бүх хүмүүсийг төрөл төрлөөр нь ялгасны дараа, өөрөөр хэлбэл хүн бүрийн уг чанарыг тодорхой болгосны дараа, Би тэднийг төрөл төрлөөр нь дугаарлаж өөрийн байх газар тавьснаар тэд хүн төрөлхтнийг аврах Миний зорилгыг ухаарах боломжтой. Дараа нь, Би аврах бүлгүүдийг дуудаж Миний гэрт ирэхийг хүсдэг, тэгээд Би тэднээс сүүлийн өдрүүдэд Миний ажлыг хүлээж авахыг санал болгодог. Энэ үед, Би хүмүүсийг төрлөөр нь ялгаад тэдний үйлдлүүдээс нь хамаарч шагнаж шийтгэдэг. Эдгээр нь Миний ажлын алхам юм."        Цааш нь унших: Дуудагдсан нь олон ч сонгогдсон нь цөөхөн 

Илүү ихийг мэдэхийг хүсвэл энд дарна уу :

No comments:

Post a Comment